Ugurbocegi kuzum benim de hep vardı diş etimde kanama son 1 yıldır .. hamileliğimden beri Bişi yerken bile kanıp diş etlerim yada durup dururken kan tadı gelio ağzıma bakıyorum kanıyo 🙄 normal sanırım zaten vardı sadece arttı kanaması sormadım bile doktora panik yapma hiç bence