SevgiKNGR ben ilk hamileligimde 13. Haftada erkeğe benziyor dedi ve bizde gördük yani bacak arasını sonradan bir ay sonra gidince kız olduğu anlaşıldı meğer kordon girmiş bacak arasına 😀😀ben baya şaşırmıştım çok erken hafta olduğu için yanılma payı oluyor şimdi ikinci hamileliğim bu gittiğim doktor 16-17. Haftadan önce tahmin yapmıyor bence bir ay daha beklemelisin