Maras46konya-00 Bundan 5 ay önce fln kuduz aşısı oldum beş kere birde tetonoz aşısı yaptılar… 13+4 gebeliğim yaparlar mı yine sizce daha hiç bir aşımı olmadım
piiremsesinannesiii Maras46konya-00 yerinde olsam yaptırmazdım zaten olmuşsun tetanoz ve bu aşının zaten 5 yıl diye biliyorum yanlış ta olabilir etkisi var vücutta yine en doğru bilgiyi sağlık ocağını arayıp öğrenebilirsin 20. Haftadan sonra
Nurr_22_22 Maras46konya-00 tetonoz 5 doz yapılır ömür boyu bağışıklılık kazanırsın doktorun tavsiye ederse yaptır
Tugceee95 Maras46konya-00 doktorum son bes sene ıcınde olduysan yaptırmana gerek yok demıstı bana doktoruna danıssan daha ıyı olur