Selinismet sağlık bakanlığı istiyor zorunda değildiniz ama olur da sağlıksız bir ortam da otobus mesela doğum yapmak zorunda kalırsanız ya da sezeryan da illa ki bıçak altına yatıyorsunuz (bazen secim şansımız olmuyor) o sıra da sizi koruyan bir iğne 5 yıl içinde yatırmadıysanız mutlaka yaptırın bence