Neden bir sıkıntı arıyorsun ki zaten önemli olan keseyi görmek sonra sırada yolk var daha sonra bebek daha sonra kalp atışı sıra bu şekilde gidiyor eğer sen kötüyü çağırsan kötü olur ne güzel gördün kesini 2 hafta sonrada hem bebek hem kalp atışını duyarsın no stres no problem ;)