Edasema insallh insallh normalmi olucak sezaryanmi benim keskin kasık ağrısı oluyor dakika ttuttm iki defadir 13 dk bir kaşık bel sürekli sanki kasigimi kesiyorlar gibi 12 den beri ara ara sandım vardida onemsemedim çünkü erken doğum riskim vardı hep sancı yüzünden çok hastende yattm yalancidir dedim 36+4 ama artık gelirse de durdurmucaz 😊 bilginiz varmı acaba bıçakla keser gibi acı hisediyorum 40 saniye falan sürüyor sorna bel devam ediyor