esra158 Merhaba yoğunluktan dolayı ayrıntılımız 24+2 denk geliyor sizce bir sıkıntı oluştururmu acil yardıma ihtiyacım var
Cicegim38 esra158 bemde 24+6 haftalikken yaptirdim bi sorun cikmadi cok sukur sadece kan uyuşmazli cikti cocuk dogunca sarilik olur dedi doktor