Minaesra benim ferittin 4,1 di / demir ( serum ) da 15,2 Gynotardyferon’a başlattı hamile kalmadan 1 ay önce 2 ay sonra ferritin ( serum /plazma) 22,80 oldu ilk 1 ay günde 2 kere ve folik alıyordum. Şu anda sabah aç 1 kere folik kesti. Fazla demir yükselmesi oluyormuş. Demir ilacında zaten folik varmış. Eğer beslenme ile destek alacaksanız yine doktora sorun çünkü birden yükselmesi de zararlı olabilir. Mesela pekmez deniliyor evet demir emilimi ve demiri yükseltiyor ama şeker hastalığının en büyük tetikçisi doktor bana pekmez çok tüketme ama 2,3 tane siyah üzüm ve ceviz yiyebilirsin dedi. O yüzden lütfen çok dikkat edin bende yaşıyorum yaz kış buz gibiyim ama şu aralar çok iyi hissediyorum. Cildim bile parlıyor artık. Geçmiş olsun