Parlammm progestanı sonuna kadar kullanan da var 12 de kesen de.Benim de 8. Haftadan 15.ci haftaya kadar kanamam olmuştu bana da doktor 12 de artık progestan alma dedi fakat sizde anlamadığım neden kanamanız olduğu halde kan sulandırıcıya devam ediyorsunuz?Kanamalarda ilk kesinlen ilaç kan sulandırıcılar olur bunu bir sağlıkçı olarakta söylüyorum,siz doktorunuzu arayıp bunu bir sorun bence.Kanama bebeğin kesesinde değilse bebek sağlıklı gelişiyorsa hiç endişe etmeyin ben ve daha yüzlerce tanıdığım ikiz annesi arkadaş ne kanamalar atlatıp sağlıklı doğum yaptık🌺