Zeynepikranur Doktorum perinotolojiye yönlendirdi ve yeşil alan denilen bir şey onunda açtı lakin ben randevu alamıyorum uzun zamandır uğraşıyorum kizlar benim gibi bu durumu yaşayan varmı neler yaptiniz
MerveSoner45 Zeynepikranur her sabah saat 10.00 da MHRS uygulamasında olun direkt kontrol edin çıkıyor veya arayın 182 yi randevu alacam en yakın tarih ne diyin mesela eğer 15 günü aşıyor ise ne zaman aramam gerekiyor diyin mesela cumartesi 10 da açılacak şu tarih için diyorlar o saatte mhrs den girin direkt alın randevunuzu başka türlü yakalayamazsınız
ikiprensannesi__ Zeynepikranur yani perinatolojiden randevu almak imkansız gibi bişey maalesef bende alamadım özele gittim doktorum iyi çıktı çok şükür ki ben yapıyorum perinatolojini gitmene gerek yok dedi sadece 300 TL muayene ücreti verdim organ taramayı yaptırdım
Zeynepikranur Aynr1380 bütün testlerim devlette olduğu için özele gitmeyi düşünmedim ama bulamazsam gidicem büyük ihtimalle
ygmrtpclr İl olarak neredesiniz bilmiyorum ama ben testimin birini devlette yaptırmıştım talep olusturup bekledim mesaj gelmişti öyle düşürebildim şansa bu dediğim İstanbul için.
Zeynepikranur ygmrtpclr balikesirdeyim bende talep bende oluşturdum ama dönüş olmadı uzun zamandır bekledim
Aynr1380 Zeynepikranur özelin bi avantajı var oda bebeğin yüzünü görebiliyorsun. Görmesemde olur zaten doğunca yeterince görücem diyorsan da inşallah randevu bulabilirsin . Açıkçası ben bulsaydım özele gitmezdiymiş ma bulamadım
Zeynepikranur Aynr1380 ya bende çok istemiştim canlı ve net görebilmeyi devlette hallettim işlerimi ilk çocuğumda göremedim bundada goremeyecm galiba eğer bulamassam giderim ozele
Zeynepikranur Snmscl ikiprensannesi__ ne güzel ya bende bulamassam eğer gidicem özele büyük ihtimalle uzun süredir uğraşıyorum yer bulabilmek icin
Gmzttan Bende yedek kontenjanda randevu bulmuştum çok zor oldu ama yine de baktılar yedekte olmama rağmen
ikiprensannesi__ Zeynepikranur haftaniz dolmadan gidin özele bence egerki imkanda varsa tabi en azından içiniz rahat eder
zmr_enby2 Kızlar detaylı ultrason için bu alana gidiyoruz değil mi? Doktorum randevunu bir ay öncesinden al dedi, fakülte Hastanesinden kadın doğum doktoruna aldım acaba detaylı için de oradan bir alt dalla mı randevu oluşturuyor bilginiz var mı?