Sevince Yagmur_d canısı içimden kız geçti, erkekte kafadan burna üçgen çizgi iniyor kızda düz yani bir araştırmamda öyle bir şeye denk geldim ☺️ tabi ki sağlıcakla olsun ne olursa olsun.
Zeynepozcan 2kedi1beybi bebek soldaysa erkek sağdaysa kız oluyormuş (bende tutmadı zaten öyle şeylere de inanmıyorum)
2kedi1beybi Zeynepozcan plasenta yerine göreymiş şimdi baktım da plasentayı 6. Hafta ultrasonda bulamadım 🤣
Cey8Cey Zeynepozcan ben de inanmıyorum ama işte ilk bebek merak ediyoruz 😅 yoksa zaten %50 ihtimalle erkek ya da kız tutması da tesadüf bakalım ben de tutucak mı bu sene kız senesi diyolar ama bilemiyorum 😅
Sevince Sahradmla bu yumulmuş yatıyor ☺️😀 azıcık kafayı kaldırsa ama kız gibi rabbim sağlıcakla versin kucağına biliyorum hepimiz merak ediyoruz ama sonuçta ne olursa olsun aynı şekilde sevineceğiz.
Adapte34 Zeynepozcan ben aralığım doktor kıza benzetti bende öyle düşünüyorum erkek senesi ve Aralık hep erkek inşallah benimde erkektir
Figenatlgn Zeynepozcan evet herkes erkek doğurdu ve doğurmaya devam ediyor. Ben ocakta hamile kaldım kız senesi başlanıştır artık demiştim ama bende oğlan doğurucam nasipse 😁🥰
Sevince Adapte34 kız bu kız 😊😀 Rabbim sağlıklı versin kucağına ne gelirse başımızın üstünde yeri var. Bizim ki tahmin işte ☺️