Sedavedoga Kızlar 29. Haftadayım bayramdan sonra yasal iznim başlıyor ama ben çalışmaya devam etmek istiyorum 32+0 da mı gitmek gerekiyor birde sabahtan mı raporu yazdırmalıyız yoksa saat fark etmiyor mu ben öğleden sonra randevu almak istiyorum da
Sna-0567 Sedavedoga lbenim idarem en geç 32+0 olduğum gün gitmeministedi cumartesiye denk geliyordu o zaman cumadan al dediler. Dolmadan gitmek gerekirmiş. Ben cuma çalışıp akşam aldim raporu idareye d ebunu belirttim cuma gününü çalışmış saydılar 1 gün 1 gundur. Eger çalışmış sayilmazsa sabahtan alın bari boşa çalışmış olmayin
Nurdan11_ Sedavedoga bende 30.haftamda çalışamaz raporu alsam verir mi acaba doktorum ya. Bende bunu merak ediyorum. Doktoruma soracağım ama daha 1 hafta var doktoruma gitmeye
ezolii Sedavedoga 32. Haftada mecburen gidip çalışabilir raporu yazdırmanız lazım. 37. Haftada da artık devlet sizi zorunlu izne çıkartıyor. Otomatik zaten 32. Haftada çalışabilir raporu yazdırmaya gittiğinizde 37. Haftayı sistem hesaplayıp o tarihi de işliyor ve 37. Haftadan itibaren devlet zorunlu izne çıkartıyor. 37 den sonra İşe gitseniz de işyeri paranızı veremez devlet vermek zorunda.
nur_bebek34 Sum71 merhaba ne çalışabilir ve çalışamaz arasındaki fark nedir. Benim şirketim var maaşımı veren biri yok. Bu parayı bana devlet verecek ben çalışabilir mi alsam iyi çalışamaz mı alsam iyi. Hangisi benim için faydalı olur
Ayselle Bende 31+3 üm. Bugun kontrolüm var gidip soracam doktora bugun verebilir misiniz diye. Vermezse eğer haftaya tekrar gidecem
nur_bebek34 Ayselle devlet hastanesi bu raporu veriyor mu. Özel de direkt veriyor mu muayene ücretini ödeyince
Liliales nur_bebek34 sizin için fark etmez izin süresi 16 hafta sonuçta eksilmiyor. Biz çalışanlar olarak çalışabilir raporunu 5 haftalık iznimiz doğum sonrasına kalsın diye alıyoruz. 37. Haftadan sonra zorunlu olarak zaten izne ayrılıyoruz
Babyboy nur_bebek34 32 haftada çalışabilir raporu almanın amacı doğumdan sonraya ertelemek izni yani normalde 32. Haftada iznimiz başlıyor ama biz çalışabilir raporu alarak o izni doğumdan sonraya ertelemis oluyoruz. Ama para kısmı degismiyor.
elifaycan20 nur_bebek34 Eğer 32 de çalışamaz raporu alırsanız izin süresi bitene kadar resmî bir evraka imza atamazsınız raporlu olduğunuz için 👀
Ebruacr Develet Hastanesi’nde direk veriyo kizlar 32.haftaya girince direk gidin 37 ye kadar çalışabilir raporu veriyo 37 haftanız hangi tarihe denk geliyorsa o tarihten itibaren artık raporlu sayiliyosunuz gidemiyosunuz
Sadiyes Birşey soracağım benim 32+0 tam bayrama geliyor yaa 21.nisan ben 32+3 de gitsem oluyor mu yoksa arefe günü mü gitmem lazım.
Sedavedoga Sadiyes doktorunuzla görüşüyorsanız bence ona sorun belki önce yazma ihtimali varsa yazabilir 1 gün oluyor arada
Ayselle Sadiyes Benim de bayrama denk geliyor doktorum bayramdan sonra pazartesi gel raporu yazariz dedi
Sedavedoga Sna-0567 ben muhasebe de çalışıyorum zaten o günü çalışmış olarak gösteririm sıkıntı olmaz o zaman bende çalışıp 3-4 gibi raporumu almaya giderim
Sedavedoga Nurdan11_ evet izininiz varsa maaşınız da kesilmez kullanmış olursunuz yoksa da doktor yazıyor diye biliyorum belli bir güne kadar ben almadım da
Sedavedoga Mhtpflz teşekkür ederim canım çalışıp akşam üzeri giderim artık zaten devam edicem çalışmaya
Babyboy Slxkldk benim 32 haftayı geçmişti doktorum ekrandan düzeltti rapor için tam 32 haftalık yaptı öyle aldım kolayca