MerveSoner45 Kızlar 10 nisanda 2. Doz aşı olmam gerekiyordu sağlık ocağı sürekli yok diyor bu aşıyı hastaneler vurmaz mı yada ne yapmam gerekiyor
Sedavedoga MerveSoner45 ben özel hastane takipliyim doktoruma söyledim ücretsiz bir şekilde yaptırdı şimdi 2. Dozu da söylicem hatta
babyandmomyy MerveSoner45 merhaba kacinci haftalarda oluyorsunuz aşıları onlar mı arıyor siz mi gidiyorsunuz
ggulsaahhhhhh MerveSoner45 benim 12 gün gecikti sağlık ocağıda yok diyor hastaneleri aradım dün yok diyolar. Eczanelerde de yok bulamadım 😤🙁 mecbur bekliyorum bende 🙁🙁
Busraasunal derya61_ bnde 2019da vurulmuştum şimdi hamileyim sağlık ocağı aşı tarihi verdi isteğe göre mi olmuyosunuz acaba
MerveSoner45 derya61_ bende 2020 de fabrikaya girerken vuruldum sadece 1 doz bide 1 ay önce vuruldum yeterli oluyor mu ki