meliketprk Merhabalar herkese, Yeni hamileliğimi öğrendim 🥰 İzmir’de özel hastane ve doktor arayışındayım sizin gittiğiniz ve memnun kaldığınız yerlerden öneriniz varsa yardımcı olur musunuz? 🙂
Tgcmrt48 meliketprk özel Çınarlı hastanesinde doğum yaptım, doktorum Ahmet Güler kliniği dışarda idi çok memnun kaldım 😇
babysevgi meliketprk ben kent hastanesi namık demir takipliyim kendisi prof ilk kızımda da kendısıne gitmiştim çok memnunuz
anayimbenanaaa meliketprk bende Alsancakta Övgü Doğan’a gidiyorum özel klinik çok memnumum o kadar güler güzlü ve içten biri ki her türlü konu da çok rahatlatıyor sanki doktorum değilde arkadaşımmış gibi doğumlarını Egepolde yaptırıyor tavsiye ederim ben çok memnunum hem doktor olarak hem de insan olarak çok iyi daha bir kere yüzünü düşük görmedim hep güler yüzlü 😂❤️
Tugceyk Bende çiğli ekol kadın doğum irfan Bey’e gidiyorum. Kesinlikle tavsiye ederim çok bilgili ve gerçekten ilgili bir doktor.