Feyzaclk merhaba canim bende suan 22+4 teyim biraz erken tabii ama haftasonu daha sık hissediyordum hareketlerini. Cumartesi kontrolümüzde çok şükür iyi geçti ama pazartesi gecesi sırt üstü uyumusum agri hissedince uyandım, doktorum yatış pozisyonu icin bir sart koşmadi bana sen nasil rahatsan bebekte öyle rahattir dedi. Bilmiyorum o günden beri bende sanki az hissediyorum icim pek rahat değil 😔