Aliyna 35.haftamdayım üçüncü kez vajinal mantarım tekrarlıyo. doktorum vajinal fitil veriyo kullanıyorum iyi geliyo bir hafta sonra yine başlıyo. gerçekten sıkıldığım bir durum ne denersem deneyeyim bitmiyor. yaşayan var mı bu durumu?
Izel1612 Aliyna Valla ben aylardır çekiyorum, kullanmadığım ilaç, fitil, krem, antibiyotik, probiyotik kalmadı. Ama bu illet geçmiyor. Kaşıntı, yanma, bazen ağrı, sürekli peynir kesiği gibi gelen mantar. Bende kafayı yemek üzereyim.
_nigarr24_ Aliyna doğumdan 1 ay falan önce geçer. Bende öyle olmuştu. İkinci hamileliğim ve yine aynı şeyi yaşıyorum. Kremler falan sadece kaşıntıyı durdurur,mantarı değil. Doğumdan sonra mutlaka tedavi olunun. Ben de olucam
aystsnnn Evet ben yaşıyorum 19 haftadan beri ,şuan 34 oldum hala var, ama 2 ay önce doktor bana tek kullanımlık fitil verdi, çok aşırı iyi geldi tek seferde. Son 2 haftadır tekrar başladı ama öyle ilk baştaki kadar kötü değil o fitil çok etkiliydi
Aliyna aystsnnn bana da ilk oluşumda 2 tane fitil verdi biri bir hafta her gün, diğeri aralıklı günlerde iki tane. Çok şükür ilk olduğumdaki gibi akıntı ve şişlik vs yok ama iki gündür çok fazla kaşıntı ve yanma hissediyorum
Aliyna _nigarr24_ doğuma bir ay var gösterdigi ama hala devam malesef doğumdan sonra geçer diyolar suan tesellim o