Yesimmmm hepsini ust uste deneme bagirsaklarini bozarsin canim. Bende haftalarca kabizlik soruny yasadim. Doktorum bi hab yazdı kucuk siyah bi habti. O iyi geldi. Bide bol bol su ic. Cidden su o kadar faydaliki. Enfeksiyonun varsa kabizlik varsa mide agrisi varsa su cok iyi. Su basta sindirimi kolaylastiriyor. Bn cok su iciyorum. Gece 7 defa tuvalete gidiyorsam 7 defada su iciyorum inanki. Benimde ara ara gaz sancim oluyor maden suyu iciyorum. Oda cok iyi geliyor. Sen ust uste denediysen dediklerini belki ondan faydasini gormemissin. Normalde zeytin yagi cok iyi gelir. Ben sabahlari domates salatalik yesillik yiyorum kahvaltinin yaninda. Zeytin yagi ve limonda dokuyorum hem guzel hemde rahatlatiyor. Kabizligini zorlayacak seyler yemekten kacin bide. Gecmis olsun umarim iyi olursun canm