Saltun95 ben birkaç kez enfeksiyon geçirdim doktor antibiyotik verdi kullandım, emzirirken de mastit ya da diş için antibiyotik kullandım sıkıntı olmuyo korkmayın. Hamilelere verilebilen ilaç grubu var. Kullanmayıp enfeksiyonun ilerlemesi daha kötü Allah muhafaza giderilmeyen enfeksiyon düşüğe neden olur demişt bana doktorum