30 haftalık olduk 26. Haftamda doktora gittiğimde doktor ultrasonda biraz uzun baktı ben de gerilmeye başladım bir sorun mu var dediğimde bebeğin kalp damarlarından biri dar görünüyor gibi bir şey söyledi ama telaşlanmana gerek yok şuan doğmadan kesin bir şey söylemek mümkün değil ultason yanıltıcı olabiliyor çoğunlukla dedi. Doktoru benzer bir şey diyen oldu mu? Ne açıklama yaptılar nasıl bir yol izlediniz? Bebek doğunca kalbi için bir doktora gittiniz mi?