38.haftamdayım sabah sancım vardı doktora gittik alttan muayenemi zaten cuma gunu yapacaktı gitmişken onada baktı 2 cm açılmış dedi muhtemelen şimdi gönderiyorum ama gece geri gelirsiniz dedi bide muayene esnasında içerden birşeyler çekti eve geldim duşa falan girdim parçalı kanamam oldu ama kanama belli uyudum biraz önce tuvalete gitmek için kalktım nişanım gelmiş ve karnım taş gibi bebek geriniyor bide adet olacakmışım gibi ağrım var umarım doğruyorumdır 🙏🏻