beyzacmvrc Hep oluyodu ama bir şekilde geçiyordu gaviscon ile falan. Ama şu an çok kötüyüm kusucam artık mahvetti. Gaviscon da ise yaramıyor 😔 uyuyamiyorum Uzaninca daha da beter alevleniyor
Meleklerininannesii beyzacmvrc kaç haftalık canım mide sorunlarımdan beni de mahvediyor 🥺 cumartesi kontrolde doktoruma soracağım bende 😓
Melo-fndkc beyzacmvrc kuzu yediklerine biraz dikkat et. Yediklerimizle de alakalıymış bi de yemek yiyince uzanma diyor annem hem reflü hem yanma yapar dedi. Otur pozisyonda dur birkaç saat.
ZeynepAsyaAnnesi beyzacmvrc baharatlı yemek çok tüketme demişti doktorum ve acı da çok tüketme demişti mide yanmasi çok yapar dedi
Tire35 Soda soğuk süt denediniz mi? Benim de bazen çok oluyo geçmeyince geçmiyo boğazım alev alıyo resmen
beyzacmvrc Tire35 boğazım da olurdu hep midem de bu kadar olmazdı ama bugün çok kötü gerçekten soda su an yok soğuk sut içerim şimdi. Önceden ise yarardı süt bakalım Gaviscon bile kesmedi hiç
Gzmermn Şuan felaket yanıyorumm 35+3 ve hala kusmam bitmedi yanlız değilsin ne denediysem olmuyor yeşil elma süt soda gaviscon yoğurt suyu geçmeyince geçmiyor gerçekten
ZeynepAsyaAnnesi beyzacmvrc birde bir çay kaşığı karbonat atıyorum ağzıma üzerine bir bardak su içiyorum acayip rahatlatıyor beni deneyin
Merveozenkayhan beyzacmvrc benimde midem geceleri yanmaya başlıyor bazen gastrit bazen reflü gibi oluyor maden suyu içince beni hayli rahatlatıyor. Hemde bir sürü faydası olan zararsız mineralli bir içecek tavsiye ederim
Merveozenkayhan beyzacmvrc magnezyum açısından da iyi markaları değiştire değiştire günde bir tane tüketmek faydalı ☺️