Merhaba kızlar geçen hafta pazartesi bebek ve kalp atımı için doktora gittik bebegi gördük ama kalp atımı yavaş çıktı. Doktorum persembe tekrar cagırdı gittik yine her sey aynıydı biraz daha bekleyelim dedi o gün akşamına kahverengi lekelenmem başladı oysa progestana başlamıştık bir şeylerin ters gittigini hissediyordum ama insan bir umut diyor işte. Pazartesi tekrar gittik yine her sey aynıydı bebegim hala yaşıyordu ama kalbi yavaş atıyordu artık düzelme ihtimali cok azaldı ama ben yinede bekleme taraftarıyım dedi doktorum kalbi atarken ona kıyamazdım zaten😔salı günü yani dün kanamam başladı aynı adet gibi biraz bekledim yeme içmeyi kestim her ihtimale karsı ve aksamüstü doktorumu arayıp gittik bebegin kalp atışı durmuştu alel acele kürtaja alındım hiç bir agrı sızı hissetmedim uyandıgımda hersey bitmişti sonrasında da hiç agrım olmadı şuan biraz kasık agrım var kanamam az az oluyor. Her sey buraya kadarmış Rabbim verdi Rabbim aldı o sevdigi kulunu imtihan edermiş bizimde imtihanımız buymuş çok şükür ki sağlıklı bir oğlum var onun varlığı acımı hafifletiyor. Burada soru sorup cevap aldıgım herkese çok tesekkür ederim. Bebek isteyen arkadaslarımın kucagını Allahım sağlıkla bir an önce doldursun. Hamile arkadaşlarımı da bir avazda yavrusuna kavuştursun.Sağlıkla kalın🙏