Duygu19031903 Benim yediklerimden bi tad almıyorum gibi hissediyorum ama bebeğimi düşünüp yemeye çalısıyorum ama yumurta kokusundan bile tiksiniyorum sütle etle bi sorunum yok allahtan😂
scl Duygu19031903 ilk başka yiyeyim diyorum bitane alıyorum ama kahvaltı bitiminde kendimi lavaboda buluyorum 🙄 en iyisi yememek 😂
BurcuY scldevlet hastanesine git canım direk bence bende Bursa’da yaşıyorum ben öle yapıcam. Normalde özele gidiyorum bu arada