Gaviscon benim sponsorum olmalı son 3 ay da sanırım 8 cı sisedeyiz.. ama baska birseyde fayda vermedi ne soda ne süt ne salatalık tek care gaviscon oldu bana günde 3,4 kez kullanıyorum bebegede hic bir zararı olmadi simdiye kadar 3 haftaya dogum bekliyorum