Ben kadın doğum doktorunun istediği tahliller için bile devlet hastanesine gidip orda yaptırıyorum. Sağlık ocağında alınan kan ve idrar örnekleri hemen tahlile gitmiyor. Birkaç saat bekleyip hastaneye öyle gidiyor. Bu bekleme de alınan örneklerdeki değerlerin düşük veya yüksek çıkmasına neden oluyor. Ben hamıleliğimin ilk haftası doktorun istediği testi sağlık ocağında yaptırdım. Bu gecıkme kaynaklı sonuç yüzünden hiç gerek yokmuş boşuna tiroid ilacı içtim birkaç gün. Allahtan içime bir şüphe düştü. Başka bir doktora muayene oldum direkt git hastanede kan ver dedi. O doktor ve içime düşen şüphe sayesinde gereksiz ilaç içmiyorum şu an çok şükür