Kızlar selam, 38+5 haftadayız bebeğin suyu azaldı ve plasentası yaşlanmış durumda. Cuma gününe kadar doktorumuz süre verdi ya suni sancıyla doğumu başlatacak ya da sezaryen ameliyata alacak. Siz olsanız ne yapardınız? Ben kafam da doğum şeklimi belirledim ama sizin fikirlerinizi de merak ediyorum.