Kkubraaa 2022 haziranda oldum bende ilk sezeryanımı nöbetçi doktorlardan kim müsaitse o geliyor doğuma çok şükür her doktoru iyi hastahanenin. Sonrasında hemşirelerin bakımı ve tutumuda iyiydi anne anne diye ilgileniyorlar hastayla:) 2 gece kalıyorsun yanında 1 bayan refakatçi kalıyor. Gündüzleri 12:00-14:00 arası görüş saati odaya tanıdıkların gelebilir kadın erkek farketmez. Yemekleri kötü. Özellikle kahvaltılık malzeme al yanına domates salatalık peynir zeytin. Hastahanenin verdiği peyniler kötüü😭 temmuzda 2. Sezeryanımı olacağım zeynep kamilde 🌸