Kaderisa Kızlarr 23+ 4 günlüğüm bugün kızım hiç hareket etmemişti ama çok şükür az önce küçük küçük vurdu ama karnımda inceden ağrı var neden olabilir Çok pimpirik bir insanım herseyi büyütüp kafama takıyorum sinir oluyorum kendimeee
HanifeAsya Kaderisa bende öyleyim canım herşeyi takıntı yapıyorum ağrı olabilir bazen banada oluyor çok ağrıyorsa parol iç gaz da olabilir ☺️ o haftalarda düzensiz hareketler oluyor daha düzene girer
ArvenMom Kaderisa 30 kadar düzensiz olur hareketleri bu kadar kafaya takma 9 ay geçmez hem kendini hem bebeği yıpratırsın doktorum kıpırdamazsa eğer tatlı ye biraz bekle soluna uzan çok severler o zamam hareket eder ha etmezse beni ara hemen demişti uyuyodur arkasını dönmüştür o yüzden hissetmemişsindir bunlar normal şeyler
Merii003_ Kaderisa gün içinde kendini çok yorarsan bebekte yoruluyor ve sen dinlenmeye gectinde oda dinleniyor bende çok yaşadım ama korkma bebis dinleniyor😊
Kaderisa HanifeAsya iki gün üst üste çok hareketliydi birgün etmedi ya neler geçiyor aklımdan belim açık uyumuşum üşümüşüm biraz ağrı belki ondandır diyorum ama içimdeki ses rahat vermiyor ki karnın ağrıyor çocukta hareketsiz falan gibi şeyler bu huyumu törpülemem lazım ilk hamilelik böyle oluyor demekki 😀
Kaderisa ArvenMom teşekkür ederim gerektiği kadar düşünmeyi bende çok istiyorum aklımda 40 tilki geziyor eşimde kızıyor hep çok takıyosun diye düzeleceğim inşallah 😀🥰
Kaderisa Merii003_ hiç yormuyorum aslında eşim saolsun 6 aydır ev süpürmedim yapıyım desemde yaptırmıyor bu onun zararına çok fena alıştım daha da süpürmem 😂😂
ArvenMom Kaderisa haklı 33 haftaya giricez kızım şuan uyutmuyor sabhaa kadar böyle bu zamanlara geldiğinde diyceksin hiç mi uyumazsın be çocuk 😂😂 yıpratma o yüzden
nurr0101 Kaderisa Merak etme canım bu haftalarda her gün hareket edecek diye bir şey yok. Biz de 23+6 yiz dün hiç hareket etmedi bugün maşallah dünün acısını çıkarıyor 🤣
Kaderisa nurr0101 yaa maşallah onaa 🧿haftamız aynı olduğu için soruyorum sizde de sürekli idrara çıkma oluyor mu 🤦🏼♀️
nurr0101 Kaderisa Sık sık çıkıyorum ama günlük 3 litre su içince normal karşılıyorum açıkçası bazen tuvaletten çıkar aradan 10 dakika geçer geçmez idrar hissi oluşurdu son birkaç haftadır o his oluşmuyor gerçi su içmeyi de azalttım belki de ondandır