Hale_hale Gelmek bilmeyen bebeğim için suni sanci ile doğum başlatılacak yarın sabah. Bu kavuşma heyecani bambaşka imiş, alarmin çalmasına 4 saat var hala uyuyamadim. Dualarinizi bekliyorum 🙏 Allah yavrularimiza sağ salim kavuştursun hepimizi
Merveincim Hale_hale Bende normal doğum yapmayı çok istemiştim ama son anda sezeryana döndük.. Allah kolaylık versin kolay doğum olsun inşallah
beyzacmvrc Hale_hale Allah yardımcınız olsun kolay bir doğum hikayeniz inşallah bebeğinize sağlıkla kavuşursunuz 💕
Hale_hale Merveincim çok teşekkür ederimm. amin, inşallah. Tabii gelmemekte israr ederse bizimki de sezaryen ihtimali hep var.Ah saglikli gelsinler de nasil olduğu hiç onemli değil
Hale_hale Merveaty 40+0 da muayene oldum, 2bucuk 3cm açıklık varmış. Hiç hissetmedim. Sonrasinda lekelenme oldu sadece o gün boyu. Doktorum normal dedi. O arada nişan da geldi diye düşünüyordum. Başka hic belirti yok
Merveincim Merveaty geçen hafta 2 kez yalancı sancım oldu harici Şuan hiç belirtim yok. Birde ben bugün çatı muayenesi oldum normal doğum benm için zor olacaktı o yüzden sezeryan a karar verdik
Merveincim Merveaty 33-34 haftalarda bi gece bide sabah yalancı sancım oldu harici hiç belirtim yoktu. 38+4 de çatı muayenesi oldum normal doğum yapabileceğimi ama kemik yapım çok dar olduğu için hem riskleri vardı hemde beni ve bebeğimi çok yoracaktı. Doktorum sağolsun çokmotive verdi normal doğum için ama karnına bastırmamız gerekebilir, bebeği vakumla çekmemiz gerekebilir yada vajinana kesikte atabilirim yada son anda sezeryana da dönebiliriz dedi bende bu riskleri göze almadım. Alamadım.. korktum çünkü. Acısından değil yavruma zarar vermekten. Biz ani kararla 3 gün sonrasına gün aldık tam 39+0 da doğum yaptım iyi ki sezeryan olmuşum iyi ki.. eğer normal doğumda onları yaşasaydım vicdan azabından ölürdüm.
Niidos Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsinn inşallah 🙏🏻🥰 ben 36+2 yim, bende isterdim yarın sabah doğurayım vallahi öyle kavuşmak istiyorum kiiii 🥲🥲 ama biraz uyusan iyi olur güç toplamış olursun, bebeğini severek uyumaya çalış❤️😍
Hale_hale Niidos oyy daha minik kuzu. Biraz daha zamana ihtiyaci var gibi duruyor, en saglikli zamanda gelsin de insallah siz de kavusun bir an önce. Gebelik ne kadar hizli geçtiyse bu son haftalar o kadar yavaş geçti benim de. Cok sagolun heyecanimi paylaştiniz. 💞uyumaya çalışalım kızımla 🥰
Merveincim @“Hale_hale”#p27283424 amin canm sağlıkla gelsinler inşallah. Benm çatım dar olduğu için doktorum seni de bebeğinide çok zorlar karnına bastırmamız ve vakumla çekmemiz gerekebilir dedi. Doğrusu bu raddeye kadar sancı çekip risklerini göze alamadım son an kesin sezeryan zaten o an dönmek istemedim. Baştan direk sezeryan A karar verdim hem kafam daha rahat olacak sakin kafayla gidip doğum yapacam inşallah. Dediğim gibi normal doğumu çok istedim bağıra bağıra tek avazda kızımı kucağıma almak istedim hep bunun hayalini kurdum ama nasipten ötesi yok.
Hale_hale Merveincim en iyisini yapmışsınız bu karari vermekle, hiç icinizde kalmasın. Bebegimiz ve bizim sagligimiz icin doktorlarimiz ne derse, allah nasil nasip ederde öylesi olsun. 💞
Niidos Hale_hale evet evet tam olarak çok yavas geçiyor son haftalar artık🥲 Güzel doğum olsun inşallah hikayeni de paylaşırsın😍❤️
Merveincim Hale_hale amin 🙏 rabbim hayırlısıyla doğum yapabilmeyi bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.
Hamidevahap Ben nde 39+5 oldum 41 e kadar beklıycwm ilk kızımı 40+0 suni sancılı dogurmus tum cok zor Allah yardımcın olsn ınsallah cnm sımdı oglumda gelmek bilmiyor
Hamidevahap Mavi3_0 41 cok gec sız 41 misinz bebek kakasını yıyo su yutuyo solunum sıkıntısı cekıyor diye biliyorum
Mavi3_0 Hamidevahap bugün 40 0 dayız canım doktorum 41 3 te gelecek yani pazartesi gününe hayırlısı bakalım
Hamidevahap Mavi3_0 cok var nobetcı doktor yokmu ıns sancılarınız gelır suyunuz suyu gelen cabuk doguruyo