Anonim01 ay valla ben tartılmıyorum. Çevrede ki şişmişsin diyenlere de sizin adınıza uyuz oldum, gebelik bu ya şişer de iner de insan. Kime ne, kime neeeeeeeeğğğ 😃 ben sadece göbekten kilo almışım gören öyle diyor, ne yüzümde ne başka bir yerimde yokmuş. Ama olsa da umrumda değil. Doğumdan sonra aldığımızdan fazlasını veririzzzz kilo ne ki 💜