Kızlar bugün kontrole gittim 33+1 haftalık hamileyim ama ultrasonda 31+1 2 hafta gerilik olduğunu söyledi doktor nst gayet iyi 1 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı benim gibi sorun yaşayan oldu mu aranızda acaba sıkıntı yaşayan veya bi sorun olmayıp hamileliği güzel giden varmı aşırı stres yaptım