ipekuz canım bende tam 19+4 falandı bu postu açmıştım 🙈 bi arkadaşta biraz evin içinde yürü çikolata vs tatlı bişe ye çok sessiz bi ortamda soluna uzan ellerinle sev falan demişti o gece gerçekten yapmıştım ve hissetmiştim 🫠 şuan 26 +4 daha düzenli tabi. İçini ferah tut sende bi dene istersen bakalım 🤱🏻