Gebelikten önce çok sık panik atak geçiriyordum şuan 20 haftalık hamileyim çok şükür tekrar geçirmedim ama geçirme endişesi olduğu için devlette psikolog desteğine başladım nefes egzersizleri yapıyoruz size de öneririm çok basit. Önce yatıyorsunuz dizlerinizi büküp karniniza hafif çekiyorsunuz bir elinizi karniniza koyuyorsunuz burnunuzdan nefes alıyorsunuz içinizden 5e kadar sayarak bu sırada ciğerler değil elinizi koyduğunuz karnınız yükselmesi gerekiyor yani diyafram nefesi alıyorsunuz nefesi alıp 3e kadar sayarken nefesinizi tutuyorsunuz ardindan 7 veya 8e kadar sayarak yavaşça agzinizdan mum üfler gibi veriyorsunuz. Vücut nefese odaklanıyor panik seviyesi düşüyor. Ama nefesi çok tekrarlamayın en fazla 5 kere üst üste bu nefesi yapın. Eğer nefes egzersizi ile rahatlayamıyorsanız aklınızı çekecek şeylere yönelin camdan dışarı bakarak geçen araba veya insanları sayabilir, binaların cam ve kapılarını sayabilir ya da oturduğunuz yerden rastgele iki rakamı aklınızdan çarpma işlemi yapmaya çalışabilirsiniz. Beyni panik olunan duygudan uzaklaştırmak önemli. Ve lütfen kalp krizi geçiriyorum öleceğim düşüncesiyle hastaneye gitmeyi bırakın panik atak geçiriyorum daha önce panik atmaktan hiç ölen yok daha önce atlattım yine atlatacagim diyin bu çok önemli