Merhaba bu dördüncü gebeligim ilki kürtaj son ikisi evde kendi kendine anlık düştü şuan ki gebeligimde altı haftada kalbi durdu doktorum hafta küçük bekleyebilirsin dedi düşük olursa diye birkaç gün sonra kontrol var dün çok ağrım oldu kanamam oldu bugün çok iyiyim ağrı kanama yok bir anda kesildi ama dün düşmedi bence gormedim keseyi böyle sureci uzayan varmi