Asel-61 Biberon wee baby aldım ben, emzikte hanymish aldım🐣 Normalde philips avent serisini düşündüm ama ilk zamanlarda bebişler emzik ve biberon pek kabul etmeyebiliyormuş, bebişe göre tabii☺️ O yüzden çok pahalılarını almadım şimdilik. İlerleyen dönemlerde tercih edicem onları🥳