Bahar1903- git gitmemezlik yapma düşükte yapıyor olabilirsin banada öyle oldu düşük ihtimalim %99 dedi doktor beni yatırdı hastenede şu idrar torbası boşaltma apartkarına idrar yaptım parca düşecek mi diye ped kullandım 3 gün yattım hastenede serum iğne yaptı suan 20+2 deyiz çok şükür oğlumda iyi sadece kordon bağı aşşada sürekli erken doğum olabilir diyor düzelmezse onun dısında bir sorun yok sen dua et hatta çokta bekleme acile git ben acilden giriş yaptım hemen muayene etti beni yatırdı rabdevuyu bekleme hemen şimdi bile gidebilirsin adet tarihine göre haftasına bak soracaklar çünkü ne kadarlık diye benim 7 haftalıktı hemen hemen kalp atışlarını da o zaman duydum hatta hiç bekleme