Ayla63 ben devlet hastanesine gidiyorum ama ilçe bozava da doktorum mustafa akşar eşim de muayne sırasında giriyor ve ikimizi de bilgilendiriyor ve galiba salı ve çarşamba eyyubiyeye gidiyormuş öneririm mustafa hocayı ben oğlumda özele gittim muayne parası aldı ve hiçbirşey bilmiyordu bize bilgi falan vermedi erken doğum yaptım riskimi falan söylemedi o yüzden özele gitmiyorum korkuyorum şuanlık mustafa hoca iyi doğumu da fakültede düşünüyorum eýübiye hastanesinde doğum yaparken hemşireleri çok kötüydü hastane de kaldım yanim da suriyeli yeni doğum yapmış anneyi dovduler o yüzden yakınlarımın tavsiyesiyle ikinciyi fakültede doğuracam