MelikeHayrunnisa doğumunu bebegıni etkilemior olması çook güzelmis benimki zirveye cıkmıştı ilaç kullandığım halde hersey normal doğumu işaret ederken gebeliğim kabusa dönmüştü fetüs ölüm riskinden dolayı 37.haftayı tamamlamaması gerekiyo dendi hep bana bikac perinatolog tarafindan kendi doktorum 37ye kadar beklemek istiyorum dedigimde hastaneden ayrılırken evrak imzalattı bana sorumluluk anneye ait diye ama çok şükür haftası erken olmasına rağmen 3.600 gr. olarak sezeryanla dünyaya geldi kızım ve tüm değerlerim doğumla birlikte sona erdi. Ikinci Gebelik düşünmedim bu kolestaz yüzunden ama plansız bi şekilde şimdi ikinci bebeğime hamile olduğumu ögrendim ins. Sağlıkla mutlulukla sonuclansın tüm hamilelikler...