Kızlar dün açtığım postu hatırlayanlar olur belki pazartesi günü sabah verdiğim kanda tsh 10 çıkmıştı salı sabah hemen dahiliyeye gittim sizin de önerinizle. Doktor tekrar kan bakalım emin olalım dedi ve salı sabah verdiğim kan sonucu şimdi çıkmış ve tsh 3,41 yazıyor serbest t4 de 1,09 ikisi de referans aralığında görünüyor. 1 günde bu kadar düşebilir mi ilaçsız falan yoksa dün başkasının tahlili mi karıştı acaba benim sonucuma kafam yandı resmen 🥴 inşallah bugünkü doğrudur ama😅