Aissenurr İlknur hanımla hiç iyi anılarım yok :))) bütün tanıdıklarım hep sıkıntı yaşadı. Sedat Umur’a gidiyorum. Normal doğum istediğimi söyledim. Doktorum da muayene etti. Ilımlı baktı. 41 e kadar beklicez dedik :) kendisini seviyorum. Canım doktorum ❤️ yeğenimi de kendisi doğurtmuştu. Her muayene de güzel fotoğraf alabilmek için uğraşıyor, hiç üşenmiyor. Ayrıca bende devlet hastanesinde zaruriyet olmadıkça sezaryen yapmıyorlarmış diye biliyodum ama isteyene yapıyorlarmış yani öyle duydum.