Evde düştüğünde anladınız mı kanama yoluyla mı çıktı fark ettiniz mi benimde içimde ufak parça kalmış doktor kendiliğinden düşebilir yoksa kürtaj dedi ama bende evde düşmesini bekliyorum 3 gündür yoğun kanama var dün sanki pıhtı gibi bir şey düştü ama emin olamadım