Merveaty gece saat ikide burda dolaşıp başka birisinin nişan postuna cevap verirken lavaboya gidip kendi nişanımı görmüştüm. Hafif sancımda vardı yatıp uyudum. Ertesi sabah kalktım 10 da doktora gittim. Nst de düzenli sancılarım çıktı. Doktor 4-5 e doğurursun dedi. Ama bebeğim kakasını yaptı sezeryan oldum o ayrı. Yani ertesi gün.
Bu arada muhtemelen nişandır canım. Sağlıkla al kucağına.