37+4 haftalık gebeyim. Nst de sancılarım çıkıyor. Doktorum bu sancılara 4 cm açılman olması gerekiyor dedi. Ama daha 2 cm açılmam var. Bebek iri olduğundan 40. Haftayı beklemeyecek. Duruma göre Ya yarın yada cumartesi doğum gerçekleşecek gibi. Daha önceleri belimde kasığımda ağrı hissediyordum ama artık hissetmiyorum. Rahmin geride olmasının sancı ile bi bağlantısı var mı?