Hepyy-21 ben o zaman almamıştım çünkü çok pahalı bir balık yağıydı. Piyasada balık yağı adı altında satılan çoğu balık yağı balığın karaciğerinden yapılıyor ama aslında balığın iskeleti yani kılçık dediğimiz yerden yapılması gerekiyor. O sıra fiyatını fazla buldum ama son üç ay balık yağı için en önemli dönem olunca doktorumun tavsiye ettiği o yağı aldım şu an kullanıyorum.