minikmucizeemaak her doktorun bakış açısı farklı iste,ilk gebeligimde ilk 3 ay lekelenmelerim olmasına rağmen serbest diyen doktorda vardı yasak diyende.Tabii olacak olduktan sonra ilişki yaşanmadan da olur kanama tabikii.Her şey Allah’ın takdiri ilahisi.Ben sadece kendimizce önlem almak adına ilk 3 ay önemli bir zaman olduğu için en azından sabr edilebilir düşüncesi ile düşüncemi belirttim