Arkadaşlar merhaba. 4aylık hamileyim. 1 sene önce şu an oturduğumuz eve taşındık. Ondan beri de geçmek bilmeyen bir burun tıkanıklığım var. Sabah kalktığımda ağzımın içinde balgam birikmiş oluyor. Hamilelikte birlikte tıkanıklık biraz daha arttı. Bayram sonrasına randevu aldım KBB gideceğim. Böyle bir durumu olan var mı? Neyden kaynaklanıyor olabilir?