Merhabaaaa, 37+3 de doğum yapicam bugün tarih aldık salı günü sabah dogumdayim inşallah 😊 kundak konusunda kararsızım bir ince olani alıyım diyorum bir battaniye gibi olanı alıyım üşür mu acaba diyorum sizce kalın battaniye gibi olan kundağımi alsam bir türlü karar veremedim 🙏