Bebis12929e Benimde doğum tarihi öyle gözüküyor. Ancak Kahramanmaraşta olduğumdan doğru düzgün doktor bulamıyorum. Özele gidiyordum ebeleri yokmuş normal doğum yapmıyoruz dediler. Devlette tek doktor var randevu bulamıyoruz. Doğumun başlayıp acile gitmeyi beklicem maalesef