pnraks ben yaşadım reglim kesildi 3 ay kadar test verdim yüksek çıktı hatta hipofizimde tümör çıktı 2 tane 6mm 7mm 3 ay düzenli ilaç kullandım MR sonrası regl hemen düzeldi .. ama doktor tekrar MR almadan açıklama yapmadan 1 yol raporlu ilaca bağladı beni tabi bunu kabul edip kendimi ilaca bağlamadım çünkü regl düzelmişti endokrin den memnun kalmayınca .. Beyin cerrahına gittim o tümörlerde büyük bir sorun görmedi ve regl düzeldiği için tedaviye sonuç vermişsin ama bir kaç ay ilaçsız kontrol alalım regl devam ederse korkulacak birşey yok çocuk sahibi de olabilirsin dedi ve ben 3 ay beklemedim hemen denedim Allah’ıma şükür ilk denememizde Allahım nasip etti .. extra baş dönmesi yaşarsın .. göz de görme bozukluğu bulanıklık yaşarsın istifran normal gebelere göre daha çok olur dendi tabi ön görü bunlar internettede böyle yazıyor dediğim gibi ben gayet iyiyim 5 aylık hamileyim .. güzel bi beyin cerrahı yada endokrin işini görecektir çok geçmiş olsun stresi yetiyor insana