Eliyy Kızlar aşırı giribal enfeksiyon geçiriyordum cumadan belli burnum tıkalı antibiyotik burun spreyi kullanmama ragmen açılmadı burnumun içine baktıgımda kırmızı top şeklinde şişlikler var benim kadar kötü olan varmı tekrar gidicem nerdeyse doktora